ro Romanian
Fond European Medic

Dezvoltarea infrastructurii medicale prespitalicești

PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENȚĂ

                    INVESTIȚIA: 1. Dezvoltarea infrastructurii medicale prespitalicești

                           Investiția specifică: I1.1: Cabinete ale medicilor de familie sau asocieri

                                                          de cabinete de asistență medicală primară

COMPONENTA: 12 – Sănătate

  

I. BENEFICIARI

 

Orice entitate publică sau privată care are în componență cabinete de asistență medicală primară (medici de familie) care au contract cu Casa Națională de Asigurări de Sănătate sau cu Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești:

 

Ø  Medicul/ii de familie are personalitate juridică (persoana fizică independentă, societate comercială etc);

Ø  Medicul/ii de familie au contract de muncă cu o entitate cu personalitate juridică;

Apel necompetitiv de proiecte care se va derula având la bază principiul: „primul venit primul servit” – sesiune de depunere deschisa pana pe 28.02.2023

 

 CONDITII  DE  FINANTARE

a)      cabinetul se afle in mediul rural unde acoperirea cu medici de familie este deficitară de la începutul funcționării sistemului de asigurări de sănătate, deși aici trăiesc 45% dintre cetățeni) și în zone geografice mai puțin deservite (în care volumul anual de servicii pe locuitor este inferior mediei naționale). În plus, serviciile au impact local.

b)     nu sunt în faliment sau în curs de lichidare, administrare judiciară, au activitatea suspendată, sunt subiectul unor astfel de proceduri sau sunt în situație similară prevăzută de legislația sau de reglementările naționale;

c)      nu au fost condamnați pentru un delict legat de conduita lor profesională printr-o hotărâre care are

d)     autoritate de lucru judecat;

e)     nu au fost găsiți vinovați de grave erori profesionale dovedite prin orice mijloace pe care autoritățile competente le pot justifica;

f)       nu și-au îndeplinit obligațiile privind plata contribuțiilor la asigurările sociale sau plata impozitelor în

g)      conformitate cu prevederile legale;

h)     nu au făcut obiectul unei hotărâri care are autoritate de lucru judecat pentru fraudă, corupție, participare la o organizație criminală sau la orice alte activități ilegale în detrimentul intereselor financiare ale statului.

  

II. DEPUNERE

 

1. DATA ESTIMATA

·        Data lansării apelului: 01 iulie 2022

·        (redeshidere pentru a consuma bugetul) Data închiderii apelului: 28.03.2022

 

2. VALOAREA FINANTATA

MAX.  296.100  RON / COMPANIE

Ø  Rata de finantare de 100% (nu este necesara contributie proprie)

Ø  „Componenta echipamente” – 222.260 lei (45.150 euro)

Ø  „Componenta renovare” –  73.840 lei (15.000 euro)

Ø   

3.  PERIOADA DE  IMPLEMENTARE

Ø  1 iulie 2022 – 15 iunie 2023

 

III. CHELTUIELI ELIGIBILE

  

A.     „Componenta echipamente”

Ministerul Sănătății va derula o achiziție      publică centralizată în vederea achiziționării echipamentelor/dotărilor menționate în Anexa 2 – Listă echipamente/dotări pentru cabinete. Beneficiarul va transmite o solicitare pentru livrarea echipamentelor/Dotărilor

cu 30 de zile înainte de intervalul săptămânal pentru livrare solicitat.

 

  Listă echipamente/dotări pentru cabinet

     Echipamente:

1.      Analizator Point of Care

2.      Electrocardiograf digital

3.      Ecograf portabil

4.      Ecograf cu 3 sonde

5.      Echipamente it (desktop, imprimanta laser, etc)

6.      Pubele ecologice reciclare

7.      Container deșeuri medicale

8.      Frigider vaccin

9.      Data logger temperatura frigider

10.   Monitor funcții vitale (frecvență cardiacă, tensiune arteriala noninvazivă, pulsoximetrie, temperatură)

11.   Spirometru digital, conectare PC

12.   Monitorizare automată a tensiunii arteriale (Holter TA 24 ore)

13.   Concentrator oxigen 5 L

14.   Dispozitiv măsurare indice gleznă-braț

15.   Mobilier (birou, scaun medic de familie, set 5 scaune cabinet)

16.   Instrumentar medical

17.   Aspirator portabil oral/nazal/tracheal

18.   Trusă de resuscitare cu defibrilator automat

19.   Aparat pentru sterilizare aer încăpere

20.   Dispozitiv Doppler fetal și dispozitiv Doppler pentru flux arterial periferic

21.   Scaun examinare ginecologic

22.   Scaun recoltat sânge, 3 secțiuni

 

B.     „Componenta Renovare”

Sunt acceptate doar lucrările de renovare care nu implică obținerea unei autorizații de construcție.

a) Amenajări interioare: tencuieli, zugrăveli, vopsitorii, placaje și alte finisaje interioare, precum și pardoseli interioare;

b) Instalații și sanitare: reparații sau înlocuiri la instalațiile interioare de apă,

electricitate, termice, canalizare și sanitare;

 c) Amenajări exterioare: reparații la tencuieli,            zugrăveli, vopsitorii, placaje, alte finisaje exterioare atunci când nu se schimbă aspectul inițial sa;

d) Eficiență energetică: lucrări de îmbunătățire a eficienței energetice în interior și înlocuirea tâmplăriei exterioare atunci când nu se schimbă aspectul, culoarea sau golul acestora;

e) Reparații la învelitoare: reparații la acoperișuri, învelitori respectiv lucrări de

hidroizolație atunci când nu se schimbă forma acestora;

f) Energie Regenerabilă: montarea sistemelor locale de încălzire și de preparare a

apei calde menajere respectiv de producere a energiei electrice din surse

regenerabile/eficiente energetic.

 

Componenta de renovare este recomandat să conțină lucrări cu scopul conformării la normele igienico-sanitare și al creșterii eficienței energetice.

 

 

IV. DOCUMENTE NECESARE    

 

a)     Cererea de finanțare (Anexa 1)

b)     Echipamente (Anexa 2);

c)      Declarația de eligibilitate (Anexa 3);

d)     Declarația privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa 4);

e)     Atestate de studii complementare /adeverință care atestă faptul că este în curs de finalizare a cursurilor pentru ultrasonografie (dacă e cazul);

f)      Devizul de lucrări și oferta aferentă acestuia care a stat la baza fundamentării bugetului

g)     -RLV-ul spațiului în care se desfășoară activitatea.

Alte documente suport:

a)      Documente care demonstrează statutul juridic și relația dintre aplicant și

medicul/medicii de familie;

 

     Componenta de „Renovare”:

a)      documente care demonstrează drept de proprietate și să depună o declarație prin care se obligă să nu schimbe destinația spațiului până la 30 iunie 2026;

b)      pentru orice tip de drept de folosință asupra spațiului, o declarație pe

propria răspundere referitoare la utilizarea spațiului până la data de 30 iunie 2026 și acceptul proprietarului spațiului referitor lucrările de renovare.

c)      Fișa de Identificare Financiară.

Sursa:Ghidul Solicitantului

 Daca vrei fii la curent cu toate noutatile legate de Fonduri Europene ,Fonduri Norvegiene si Fonduri Guvernamentale te invit sa te abonezi la Newsletter aici!

Daca doresti sa afli mai multe informatii despre programe cu finantare nerambursabila te invit sa intri pe blog  aici

Am atras până acum milioane de euro prin Fonduri Europene. Iată ce spun clienții noștri! click aici!

Ești interesat să îți dezvolți proiectul cu ajutorul fondurilor europene, norvegiene sau guvernamentale nerambursabile? Ai ajuns unde trebuie, mai ales dacă ești în căutarea unui consultant experimentat în dezvoltarea unei afaceri, sau a proiectelor unui ONG sau a unei instituții publice din Iași, sau Regiunea Nord-Est!

Solicită consultanță gratuită aici!

Distribuie:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Acest site foloseste cookie-uri pentru a va imbunatati experienta!